Beställ tjänst

Fyll i formuläret och bifoga ev. bilaga. Vill du beställa för flera medarbetare – ladda upp och bifoga personuppgifterna i ett eget dokument (pdf) eller ange hur många under Meddelande. Om du vill ladda upp flera dokument komprimera då bilagorna till en fil (zip).

Tack för din beställning! Vi hör av oss snart vi kan och kontaktar dig inom två dagar.


Tjänst


Tjänst

Anledning till stödsamtal


Välj när och hur förstadagsintyg ska utfärdas


Välj när och hur förstadagsintyg ska utfärdas

Dag (8:00–10:00) – leverans och kompetens
Dag (8:00–10:00) – leverans och kompetens
Kväll (14:00–16:00) – leverans och kompetens
Helg (8:00–9:00) – leverans och kompetens
Tidslängd (pris ovan gäller endast 60 min)
Typ av uppdrag
Leveranssätt

Efter beställningen skickas en direktlänk till tidsbokning online till angiven e-post med ämne: "Kallelse - Välkommen till/Welcome to Falck".

Efter beställningen skickas en direktlänk till tidsbokning online till angiven e-post med ämne: "Kallelse - Välkommen till/Welcome to Falck".

Aktuella arbetsuppgift(er):


Företag


Företag


Beställare


Beställare


Medarbetare


Medarbetare

Beställningen är för...

Bifoga lista med personuppgifter i ett eget dokument och ladda upp det nedan. Använda mall för gruppbeställning. (hämta mall) 

Bifoga lista med personuppgifter i ett eget dokument och ladda upp det nedan. Använda mall för gruppbeställning. (hämta mall) 

Svenskt personnummer


Riskbedömning


Riskbedömning

Bifoga eventuell riskbedömning nedan med filuppladdning.

Bifoga eventuell riskbedömning nedan med filuppladdning.


Övrigt


Övrigt

Ange närmaste chef som ska vara mottagare av förstadagsintyget…

Ange närmaste chef som ska vara mottagare av förstadagsintyget…

Bifoga kopia på beslut om förstadagsintyg (PDF)

Bifoga kopia på beslut om förstadagsintyg (PDF)

För att bifoga flera än en fil: Hålll in "ctrl" eller "cmd" och markera alla filer du vill ta med i beställningen.

För att bifoga flera än en fil: Hålll in "ctrl" eller "cmd" och markera alla filer du vill ta med i beställningen.


Skicka

Alla uppgifter skickas med en säker förbindelse. I nästa steg kan du spara en sammanfattning av beställningen som pdf. Kallelse skickas med e-post till angivna medarbetare med kopia till beställaren.


Skicka

Alla uppgifter skickas med en säker förbindelse. I nästa steg kan du spara en sammanfattning av beställningen som pdf. Kallelse skickas med e-post till angivna medarbetare med kopia till beställaren.

Går det inte att skicka beställningen?
Kontrollera så att inga uppgifter saknas eller har fel format. Till exempel personummer  anges som "ÅÅÅÅMMDDXXXX" utan bindestreck.

Om personuppgifter: Du som beställer ansvarar för att ge korrekta uppgifter för att säkerställa hantering av personliga uppgifter vid beställning, bokning och fakturering. Läs vår integritetspolicy

Går det inte att skicka beställningen?
Kontrollera så att inga uppgifter saknas eller har fel format. Till exempel personummer  anges som "ÅÅÅÅMMDDXXXX" utan bindestreck.

Om personuppgifter: Du som beställer ansvarar för att ge korrekta uppgifter för att säkerställa hantering av personliga uppgifter vid beställning, bokning och fakturering. Läs vår integritetspolicy


Viktigt om personuppgifter

Du som beställare ansvarar för att ge korrekta personuppgifter och organisatorisk tillhörighet. Detta för att säkerställa säker hantering av personliga uppgifter vid beställning, bokning och fakturering och för korrekt fakturering.

Tänk på att

Till undersökningen behöver din medarbetare kunna ange vilken sin befattning ombord:

  • Grupp 1 Däck Befälhavare, styrman, rorsman, utkik, den som ingår i säkerhetsbesättningen och tillhör däcksavdelningen.
  • Grupp 2a Däck Övrig personal inom däcksavdelningen som inte ingår i Grupp 1.
  • Grupp 2b Maskin Maskinpersonal
  • Grupp 3 Intendentur/övriga Övrig personal
  • Grupp 4 Radiotelefonipersonal Radiopersonal med ansvar för GMDSS

Personen ska ha med intyg/recept på eventuella korrektionsglas/ linsers styrka utfärdat av optiker eller ögonläkare.