Orienterande samtal
Orienterande samtal erbjuds till dig som medarbetare och beställs direkt av dig som medarbetare (utan medgivande från beställare). Tjänsten får utnyttjas maximalt en gång per medarbetare och år.
Vad tjänsten innebär
Orienterande samtal utgår från att med hjälp av ett coachande och motiverande förhållningssätt stötta dig som medarbetaren. Tjänsten är ett samtal där du som medarbetare får träffa en av våra experter. Samtalet är en möjlighet för dig som medarbetare att prata om din hälsa. Vi gör en bedömning kring om det finns samband mellan ohälsa/skada och arbetsmiljön.
Så går det till
- Beställ tjänst
Beskriv vilka frågor och behov som finns samt om du vill boka ett fysiskt besök eller onlinebesök i beställningsformuläret. När du beställt tjänsten bokas besök in. Tiden meddelas i ett sms till medarbetaren. - Besök
Under besöket får du som medarbetare träffa en av våra experter för ett samtal kring din hälsa. Tjänsten erbjuds för dig som medarbetare vid ett tillfälle, en gång per år.