Om Onlinebeställningar

Som chef eller behörig beställare kan du se ett urval av de tjänster som ingår i ditt företagsavtal med Previa och beställa tjänster online.

Är du medarbetare som vill kontakta Previa med frågor eller för att ändra tid kan du gör det här.

Enkla steg för att beställa online

  1. Beställ önskad tjänst eller kontakta Previas Kundservice med förfrågansformuläret under Beställ tjänst om du behöver stöd.
  2. Previa bokar in tid.
  3. Bekräftelse och erbjudande om tid skickas via e-post till både beställare och medarbetare. 

Vanliga frågor om din beställning

Jag hittar inte rätt tjänst

Tjänster som visas när du har loggat in är ditt företags avtalade tjänster inom företagshälsa. Om du önskar beställa andra tjänster eller önskar en offert på grupp- eller organisationsnivå kan du välja att skicka en förfrågan. Du kommer då att bli kontaktad av Previa för en dialog.

Har du frågor angående ditt företags avtalade tjänster, kontakta den som är avtalsansvarig inom området företagshälsa på ditt företag. 

Jag vet inte vilken tjänst jag ska välja

Om du behöver hjälp med att välja tjänst kan du använda vår Kundservicechatt.

Hur ser jag att beställningen är skickad?

När du har klickat på "Beställ" i formuläret får du en bekräftelse på att din beställning är skickad.

Hur vet jag att min medarbetare har blivit erbjuden en tid?

Både du och din medarbetare får e-post med bekräftelse på bokad tid. 

Hur kan min medarbetare avboka eller omboka sin tid?

I bekräftelsen via e-post står det telefonnummer dit medarbetaren kan ringa för att avboka eller omboka sin tid.

Hjälp oss att bli bättre

Har du förslag på förbättringar eller vill göra en reklamation av vår tjänster?

Ge oss dina synpunkter

Frågor och support

Kontakta vår kundservice genom säkra formulär online eller ring oss alla helgfria vardagar.